F.A.Q.

Πώς γίνεται η παραλαβή του/των προϊόντος/προϊόντων που έχω αγοράσει;

Για περιοχές εντός Αττική σας παραδίδουμε τη νέα σας μηχανή καφέ (ή όποιο άλλο προϊόν έχετε αγοράσει από εμάς) στο χώρο σας. Στην επαρχία η παράδοση γίνεται μέσω πρακτορείου ή με courrier.

Πού θα βρω πληροφορίες για τη λειτουργία της καινούριας μου μηχανής καφέ;

Σας παρέχουμε πλήρη ενημέρωση και εξειδικευμένο consulting για κάθε συσχετιζόμενο με τη νέα αγορά σας θέμα. Πώς να συνδέσετε τη νέα μηχανή σας, πώς ακριβώς λειτουργεί, τι χρειάζεται να γνωρίζεται κοκ. Τέλος, σας παρέχουμε και έντυπο manual με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Υπάρχουν ιδιαίτερες τεχνικές προϋποθέσεις που πρέπει να γνωρίζω για τη σωστή λειτουργία της νέας μου μηχανής;

Η κάθε μηχανή έχει εγχειρίδιο χρήσης manual. Εάν χρειαστείτε περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνείτε μαζί μας.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής για περιοχές εντός Αττικής. Για την επαρχία……

Έχει η νέα μου μηχανή καφέ εγγύηση;

Κάθε μηχανή καφέ που αγοράζετε από εμάς, έχει 1 χρόνο εγγύηση. Η εγγύση επεκτείνεται όταν συνεχίζεται η αγορά καφέ από την εταιρεία μας.

Τι γίνεται αν μέσα στο διάστημα που έχω τη μηχανή καφέ μου προκύψει το οποιοδήποτε τεχνικής φύσεως πρόβλημα ή έχω κάποια απορία;

Η εταιρεία μας παρέχει συμβουλευτική και λύσεις όπου χρειαστεί.